معرفی کمپانی ال اس
نوشته شده توسط : hossein

معرفی کمپانی ال اس

اینورتر یکی از مهم ترین تجهیزات برقی می باشد که کاربرد وسیعی در صنعت برق دارد.کاربردهای زیاد اینورتر اهمیت آن را بالا میبرد در نتیجه ساخت و طراحی آن باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.کمپانی های بزرگی در حال تولید اینورترهای گوناگون هستند که  یکی ال اس از آن ها می باشد.در این مقاله قصد داریم به معرفی و بررسی کمپانی ال اس بپردازیم.در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخچه کمپانی ال اس 

ریشه‌های تأسیس گروه ال‌اس به سال ۱۹۳۶ و راه‌اندازی نخستین شرکت زیرمجموعه این گروه، بنام چانگ هانگ اسملتر بازمی‌گردد. در سال ۲۰۰۳ میلادی، طی یک تصمیم استراتژیک، شرکت LG که یکی از بزرگترین شرکت‌های کشور کره جنوبی است، جهت تقویت بخش‌های مختلف بازار خود، به سه بخش LG, GS و LS تقسیم شد. پس از آن مجموعه LG فعالیت‌های خود را در زمینه شیمی و الکترونیک متمرکز نمود، GS نیز در زمینه پالایش نفت و ساخت و ساز متمرکز گردید و سیستم‌های اتوماسیون صنعتی، در حوزه فعالیت‌های شرکت LS قرار گرفت.

LS Industrial Systems که به اختصار LSIS یا LS نامیده میشود. یکی از زیرمجموعه‌های گروه LS است که محصولات آن شامل انواع PLC, HMI, SCADA, RFID، اینورتر، سیستم‌های کنترل موقعیت، نیمه‌هادی‌های صنعتی، تجهیزات برق صنعتی و… می‌باشد.

برای مطالعه ادامه مقاله کمپانی ال اس به سایت پیزو الکتریک مراجعه نمایید.





:: برچسب‌ها: ال اس،کمپانی ال اس،پیزو الکتریک ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: